Tender qo'shish uchun so'rov

1
2
3

Telefon raqamingizni tasdiqlang

Davom etish orqali siz rozi bo'lasiz Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati

Tender qo'shish uchun so'rov

3

Tender qo'shish

Davom etish orqali siz rozi bo'lasiz Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati

Tender qo'shish uchun so'rov

So‘rovingiz tekshiruvga yuborildi

Administrator ma’lumotlarni tekshiradi va agar tender ilgari e’lon qilinmagan bo‘lsa, u platformada joylashtiriladi. Bunday holda sizga 100 000 bonus beriladi, u shaxsiy kabinetda ko‘rsatiladi (agar ro‘yxatdan o‘tgan bo‘lsangiz). Agar ro‘yxatdan o‘tmagan bo‘lsangiz, administrator to‘lov ma’lumotlarini aniqlashtirish uchun siz bilan bog‘lanadi.

 

Sizda cheklangan kirish mavjud

Ushbu funksiyadan foydalanish uchun tizimga kirishingiz yoki ro'yxatdan o'tishingiz kerak.

Kategoriya qo'shish

So'rov yuborish

Mijozlar sayohatini boshqarish va tahlil qilish

Mijozlarning sayohatini boshqarish va xulq-atvorni tahlil qilish vositalari bankka barcha kanallar bo'ylab mijozlarning o'zaro munosabatlarini yaxlit, ma'lumotlarga asoslangan tushunishni rivojlantirishga imkon beradi. Tizim mijozlar sayohatidagi muhim nuqtalarni aniqlash, mijozlar tajribasini optimallashtirish, nosozliklarni kamaytirish va mijozning hayot aylanishining barcha bosqichlarida ish samaradorligini oshirish imkonini beradi.

Mahsulotlar (0)

Integratsiyalar (0)

Takliflar uchun so'rov

Customer Journey Orchestration & Analytics - bu asosiy front va back-ofis tizimlari bilan integratsiyalangan tahliliy va operatsion platforma boʻlib, u barcha aloqa nuqtalari boʻylab mijozlar harakatlariga oid maʼlumotlarni jamlaydi: onlayn va mobil banking, aloqa markazi, ofis tashriflari, push-kommunikatsiyalar, elektron pochta va SMS joʻnatmalari, marketing kampaniyalari va hokazo.

Xususiyatlarga quyidagilar kiradi:

  • Barcha raqamli va oflayn kanallar boʻylab real vaqtda mijozlar voqealari va harakatlarini toʻplash;
  • Xulq-atvor stsenariylari va harakatlar ketma-ketligi asosida mijozlar sayohati xaritalarini yaratish (mijozlarning sayohat xaritasi);
  • Konversiya va saqlash stavkalariga ta'sir qiluvchi parchalangan, buzilgan yoki samarasiz sayohatlarni aniqlang;
  • Yo'lning asosiy bosqichlarida ishga tushirish stsenariylarini sozlash (masalan, ro'yxatdan o'tishni rad etish, tashlab qo'yilgan ilova, uzoq muddatli harakatsizlik);
  • Mijozning qaror qabul qilishiga ta'sir etuvchi xulq-atvor va hissiy omillarni tahlil qilish;
  • CRM, BI, omnichannel platformasi, DMP/CDP va aloqa markazi bilan integratsiya;
  • Xulq-atvor, profil va segment tahliliga asoslangan moslashtirilgan tavsiyalarni qo‘llab-quvvatlang.

U qaysi boʻlimlar bilan oʻzaro aloqada boʻladi:

  • CX ofisi va mijozlar tajribasi bo'limi
  • Analitik blok va BI-jamoasi
  • Raqamli marketing / raqamli mahsulotlarni boshqarish
  • IT va integratsiya arxitekturasi
  • Ofisning oldingi kanallari (masofaviy va jismoniy xizmat)

Tizim egalari:

  • Mijozlarning bosh direktori (CCO) yoki CX direktori — strategik mijozlar tajribasini boshqarish
  • Bosh raqamli direktor (CDO) — raqamli strategiya va raqamli kanallar
  • CIO/CTO — texnologik amalga oshirish, arxitektura, masshtablilik

Taklif etilayotgan yechimlar qanday strategik maqsadlarni hal qiladi

Bankni mijozning haqiqiy sayohati haqida oxirigacha, miqdoriy jihatdan tasdiqlangan tushuncha bilan ta'minlaydi - birinchi tegishdan keyin xizmat ko'rsatishgacha.

Bu sizga asosiy teginish nuqtalarini optimallashtirish, to‘siqlarni olib tashlash va mahsulotga boradigan yo‘lni qisqartirish imkonini beradi.

Prognozli tahlil va avtomatlashtirilgan javob orqali operatsion va tijorat samaradorligini oshiradi

Bank mijozni yo'qotmasdan oldin, real vaqt rejimida tanqidiy daqiqalarda intervensiya qilish imkoniyatiga ega bo'ladi.

Shaxsiylashtirilgan, moslashtirilgan va o'lchanadigan haqiqatan ham mijozga yo'naltirilgan arxitekturani yaratish uchun asos yaratadi

Bu mijozlar bilan munosabatlarni boshqarishga yondashuvni reaktivdan proaktivga aylantiradi.

Hujjatlar bilan ishlashni yanada oson va tez qiling

Yechim qo'shish

Yechimlar kimga mos keladi?

Yechim joriy etilgandan keyingi natijalar

Parchalanish, kechikishlar va tark etishni bartaraf etish orqali mijozlar sayohatining asosiy nuqtalarida konvertatsiyani oshiring.

O'z vaqtida moslashtirilgan qo'llab-quvvatlash va kutishlarni boshqarish orqali mijozlarning sodiqligini va NPSni oshiring.

Raqamlashtirilgan, tahlil qilingan va boshqariladigan mijozlar sayohatlari asosida marketing, raqamli kanallar va mijozlarga xizmat ko‘rsatish samaradorligini sezilarli darajada oshirish.

Jarayonlar optimallashtirildi, kundalik operatsiyalar avtomatlashtirildi va xodimlarda haqiqatan foydali vazifalar uchun ko‘proq vaqt paydo bo‘ldi.

Siz ham shunday bo‘lishini xohlaysizmi? Barcha tafsilotlarni bu yerda bilib oling:

Konsultatsiyalar.

IT hamkorlari

Alarm crm

test company 1

Premium hamkor

test short description

Batafsil
Alarm crm

Test company 3

Premium hamkor

Batafsil
Alarm crm

FINEEO CS

Premium hamkor

Fineeo — международная финтех-компания с более чем 17-летним опытом разработки решений для цифровой трансформации финансовых институтов. Мы специализируемся на создании гибких, масштабируемых и безопасных low-code платформ, которые помогают банкам, МФО, платёжным системам и другим финансовым организациям адаптироваться к современным требованиям рынка.

Batafsil
Alarm crm

test it company

Premium hamkor

test it company

Batafsil
Alarm crm

BRB

Premium hamkor

Biznes Rivoj Bansystems — инновационная компания, специализирующаяся на разработке IT-решений для финансового сектора. Мы автоматизируем бизнес-процессы, повышаем эффективность операций и помогаем банкам уверенно двигаться в будущее.

Batafsil
Alarm crm

Лапы Хвост и Уши

Premium hamkor

Краткое описание Опишите, чем занимается ваша компания.

Batafsil
Alarm crm

SAMARALI

Premium hamkor

Разработка и внедрение инновационных IT-решений для бизнеса. Описание: Компания предоставляет услуги по разработке программного обеспечения, интеграции корпоративных систем и цифровой трансформации. Ключевые направления — автоматизация бизнес-процессов, внедрение CRM и ERP, создание веб- и мобильных приложений. Целевая аудитория — банки, розничные сети, логистические компании. Опыт работы с международными клиентами более 5 лет.

Batafsil
Alarm crm

Trinity

Premium hamkor

Batafsil

Ishga tushirish bosqichlari