Call-markaz va mijozlarga xizmat ko'rsatish
Call-markaz va mijozlarga xizmat ko'rsatish
Koll-tsentr — eto centralnaya tochka kommunikatsii banka s klientami, obespechivayushchaya golosovuyu va tsifrovuyu podderjku, obrabotku vxodyashchix zaprosov, jalob, konsultatsiya va soprovojdenie bankovskix mahsulotlar. On igraet klyuchevuyu rol v uderjanii klientov, operativnom reshenii problem va povyshenii kachestva servisa na vseh urovnyax.
Mahsulotlar (0)
Integratsiyalar (0)
Sovremennyy bankovskiy koll-tsentr — bu mnogokanalnaya platforma, kotoraya prinimaet va obrabatyvaet zaprosy klientov po telefonu, v online-chate, cherez email, messendjery va mobilnye prilojeniya. U 24/7 rejimida ishlay oladi va mijozning klyuchevyh klientlari uchun massovoe obslujivanie, tak i prioritetnuyu podderjku oxvatyvaet.
Funktsional vozmojnosti vklyuchayut:
- Priyom va raspredelenie vxodyashchix zvonkov va soobshcheniy;
- Rabota po skriptam, baza znaniy va avtomaticheskaya marshrutizatsiya;
- Podderjka klientov po produktam, operatsiyam va texnicheskim voprosam;
- Priyom jalob, upravlenie obrashcheniyami, sbor obratnoy svyazi;
- Integratsiya s CRM, ABS va tiket-sistemi;
- Zapis razgovorov, osenka kachestva, KPI bo'yicha tahlil;
- IVR, qo'ng'iroqlar menyusi, qayta qo'ng'iroq qilish va avtoinformatorlar.
Kto rabotaet s sistemoy vnutri banka:
- Slujba klientskogo servisa va kontaktnogo tsentra
- Otdel kachestva va monitoring obslujivaniya
- IT i infrastrukturnaya podderjka
- Komandiy soprovojdeniya produktov va protsessov
- HR va obuchenie (po chasti adaptatsii va kontrolya operatorov)
Vladeltsy sistemy:
- Rejissor po klientskomu opytu / CX-menedjer
- Operatsion direktor (COO)
- CIO/CTO — za texnicheskuyu realizatsiyu, telefoniyu, integratsiya
Taklif etilayotgan yechimlar qanday strategik maqsadlarni hal qiladi
Barcha kanallar bo'ylab mijozlarning markazlashtirilgan va boshqariladigan o'zaro ta'sirini ta'minlaydi
Bu norozilik darajasini pasaytiradi, muammolarni hal qilishni tezlashtiradi va xizmat shaffofligini oshiradi.
Mijozlarning tajribasini shakllantiradi va bank brendini ishonchli va sezgir hamkor sifatida qabul qilishga ta'sir qiladi
Samarali qo'ng'iroq markazi sodiqlik va NPSga bevosita ta'sir qiladi.
Mijozlarning ehtiyojlari, og'riqli nuqtalari va umidlari bo'yicha tahliliy manba bo'lib xizmat qiladi
Boshqaruv jarayonlar sifati haqida haqiqiy tasavvurga ega bo‘ladi va ma’lumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilishi mumkin.
Hujjatlar bilan ishlashni yanada oson va tez qiling
Yechimlar kimga mos keladi?
Yechim joriy etilgandan keyingi natijalar
Mijozlarning qoniqishini oshiring va so'rovlarni tez va aniq qayta ishlash orqali javob vaqtini qisqartiring.
Aloqalarni markazlashtirilgan xizmatga o'tkazish orqali ofislar va operatsion bo'linmalar yukini kamaytiring.
Mijozlarni ushlab turish stavkalarini yaxshilash, nosozlik nuqtalarini aniqlash va so'rovlar tahlili asosida xizmat ko'rsatish jarayonlarini optimallashtirish.
Jarayonlar optimallashtirildi, kundalik operatsiyalar avtomatlashtirildi va xodimlarda haqiqatan foydali vazifalar uchun ko‘proq vaqt paydo bo‘ldi.
Siz ham shunday bo‘lishini xohlaysizmi? Barcha tafsilotlarni bu yerda bilib oling:
IT hamkorlari
test company 1
Premium hamkor
test short description
Test company 3
Premium hamkor
FINEEO CS
Premium hamkor
Fineeo — международная финтех-компания с более чем 17-летним опытом разработки решений для цифровой трансформации финансовых институтов. Мы специализируемся на создании гибких, масштабируемых и безопасных low-code платформ, которые помогают банкам, МФО, платёжным системам и другим финансовым организациям адаптироваться к современным требованиям рынка.
test it company
Premium hamkor
test it company
BRB
Premium hamkor
Biznes Rivoj Bansystems — инновационная компания, специализирующаяся на разработке IT-решений для финансового сектора. Мы автоматизируем бизнес-процессы, повышаем эффективность операций и помогаем банкам уверенно двигаться в будущее.
Лапы Хвост и Уши
Premium hamkor
Краткое описание Опишите, чем занимается ваша компания.
SAMARALI
Premium hamkor
Разработка и внедрение инновационных IT-решений для бизнеса. Описание: Компания предоставляет услуги по разработке программного обеспечения, интеграции корпоративных систем и цифровой трансформации. Ключевые направления — автоматизация бизнес-процессов, внедрение CRM и ERP, создание веб- и мобильных приложений. Целевая аудитория — банки, розничные сети, логистические компании. Опыт работы с международными клиентами более 5 лет.
Trinity
Premium hamkor